Zanim zaczniesz przeglądać forum koniecznie się zaloguj, a jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, masz teraz na to szansę.
Zanim zaczniesz przeglądać forum koniecznie się zaloguj, a jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, masz teraz na to szansę.
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Artefakty

Go down 
AutorWiadomość
Tano
Konoha-gakure
Konoha-gakure
Tano


Liczba postów : 106
Data przyjęcia : 26/07/2011

Statystyki
Życie(wytrzymałość x5):
Artefakty  Left_bar_bleue60/60Artefakty  Empty_bar_bleue  (60/60)
Chakra(Energia x6):
Artefakty  Left_bar_bleue60/60Artefakty  Empty_bar_bleue  (60/60)
Żywioł chakry: Nieznany

Artefakty  Empty
PisanieTemat: Artefakty    Artefakty  Icon_minitimeSro Lip 27, 2011 9:49 pm

Samehada
Artefakty  Samehadav

Samehada-Uwolniona forma
Artefakty  391906samehada3
Legendarny miecz wielkiego Fuguki Suikazan'a. Każdy kto zna choć trochę legendę Rekiniej Skóry jasno stwierdzi, że prawdziwa moc miecza została pokazana dopiero wtedy, gdy dzierżył ją sam Kisame Hoshigaki. Najbardziej przerażające ostrze świata zatraciło się niestety podczas wojennych zawieruch. Obecnie krążą już tylko pogłoski o miejscu spoczynku miecza.

Obrażenia podstawowe: 2000 pkt (Samehada dodaje 10% obrażeń wyliczonych z obrażeń całkowitych - obr. pdst. miecza + siłą = obr. całkowite + 10% obr. całkowitych = obr. całkowite miecza)


Zalety: Samehada co turę pobiera od przeciwnika jej posiadacza 100 pkt chakry i przekazuje je posiadaczowi. Miecz nie może być zablokowany przez żadne inne ostrze.

Wady:
Samehada może być używany przez 3 tury. Po tym czasie posiadacz miecza musi poczekać kolejne 3 tury aby ponownie użyć Samehady. Samechada nie jest mieczem lojalnym. Jeśli przeciwnik posiadacza Sakehady ma więcej pkt chakry na start, posiadacz miecza nie może go używać. Samehada odbiera jego posiadaczowi 50 pkt charty na turę i przekazuje ją przeciwnikowi.

Hiramekarei

Artefakty  Hiramekarei2
Kolejna legenda. Od zawsze w posiadaniu Kiri-gakure. Niestety i oni zagubili to niesłychane ostrze. Miecz jest bardzo ciężki, dlatego mówiono, że na świecie żyło zaledwie kilka osób zdolnych władać Hiramekarei. Posiadacz jednak zawsze mógł liczyć na potęgę ostrza. Używany zarówno jako tarcza i broń ofensywna daje doskonałe efekty podczas walki.

Obrażenia podstawowe: 2000 pkt (Hiramekarei dodaje 80% obrażeń wyliczonych z obrażeń całkowitych - obr. pdst. miecza + siłą = obr. całkowite + 80% obr. całkowitych = obr. całkowite miecza)

Zalety: Miecz stanowi całkowitą tarczę przed każdym uderzeniem fizycznym. Nie może być zablokowany przez żadne inne ostrze.

Wady: Z powodu swojej wagi Hiramekarei może być używany przez 1 turę. Po tym czasie posiadacz miecza musi poczekać kolejne 4 tury aby ponownie użyć Hiramekarei.

Kusanagi (Orochimaru)
Artefakty  320pxkusanaginotsurugi
Legendarny miecz Mrocznego wężowego króla. Wykuty przez mistrzów z Kusa-Gakure, Kusanagi Lorda Orochimaru jest najostrzejszym ze wszystkich mieczy jakie kiedykolwiek powstały. Nie ma tarczy ani siłacza który zdoła oprzeć się potędze miecza. Według niektórych ninja, Kusanagi wcale nie zniknął wraz z Orochimaru. Lord zdołał ukryć ostrze. Niestety, nikt nie zna położenia kryjówki.

Obrażenia podstawowe: 2000 pkt (Kusanagi dodaje 50% obrażeń wyliczonych z obrażeń całkowitych - obr. pdst. miecza + siłą = obr. całkowite + 50% obr. całkowitych = obr. całkowite miecza)

Zalety: Kusanagi nie może być zablokowany przez żadne inne ostrze. Posiadacz, jeśli podczas pojedynku zakomunikował użycie miecza, nie traci pkt chakry za jego użytkowanie.

Wady: Kusanagi może być używany przez 3 tury. Po tym czasie posiadacz miecza musi poczekać kolejne 3 tury aby ponownie użyć Kusanagi.
Powrót do góry Go down
https://hakkoshimasu.forumpl.net
 
Artefakty
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: ROZGRYWKA :: Przedmioty-
Skocz do: