SamehadaSamehada-Uwolniona formaLegendarny miecz wielkiego Fuguki Suikazan'a. Każdy kto zna choć trochę legendę Rekiniej Skóry jasno stwierdzi, że prawdziwa moc miecza została pokazana dopiero wtedy, gdy dzierżył ją sam Kisame Hoshigaki. Najbardziej przerażające ostrze świata zatraciło się niestety podczas wojennych zawieruch. Obecnie krążą już tylko pogłoski o miejscu spoczynku miecza.
Obrażenia podstawowe: 2000 pkt (Samehada dodaje 10% obrażeń wyliczonych z obrażeń całkowitych -
obr. pdst. miecza + siłą = obr. całkowite + 10% obr. całkowitych = obr. całkowite miecza)
Zalety: Samehada co turę pobiera od przeciwnika jej posiadacza 100 pkt chakry i przekazuje je posiadaczowi. Miecz nie może być zablokowany przez żadne inne ostrze.
Wady: Samehada może być używany przez 3 tury. Po tym czasie posiadacz miecza musi poczekać kolejne 3 tury aby ponownie użyć Samehady. Samechada nie jest mieczem lojalnym. Jeśli przeciwnik posiadacza Sakehady ma więcej pkt chakry na start, posiadacz miecza nie może go używać. Samehada odbiera jego posiadaczowi 50 pkt charty na turę i przekazuje ją przeciwnikowi.
HiramekareiKolejna legenda. Od zawsze w posiadaniu Kiri-gakure. Niestety i oni zagubili to niesłychane ostrze. Miecz jest bardzo ciężki, dlatego mówiono, że na świecie żyło zaledwie kilka osób zdolnych władać Hiramekarei. Posiadacz jednak zawsze mógł liczyć na potęgę ostrza. Używany zarówno jako tarcza i broń ofensywna daje doskonałe efekty podczas walki.
Obrażenia podstawowe: 2000 pkt (Hiramekarei dodaje 80% obrażeń wyliczonych z obrażeń całkowitych -
obr. pdst. miecza + siłą = obr. całkowite + 80% obr. całkowitych = obr. całkowite miecza)
Zalety: Miecz stanowi całkowitą tarczę przed każdym uderzeniem fizycznym. Nie może być zablokowany przez żadne inne ostrze.
Wady: Z powodu swojej wagi Hiramekarei może być używany przez 1 turę. Po tym czasie posiadacz miecza musi poczekać kolejne 4 tury aby ponownie użyć Hiramekarei.
Kusanagi (Orochimaru)Legendarny miecz Mrocznego wężowego króla. Wykuty przez mistrzów z Kusa-Gakure, Kusanagi Lorda Orochimaru jest najostrzejszym ze wszystkich mieczy jakie kiedykolwiek powstały. Nie ma tarczy ani siłacza który zdoła oprzeć się potędze miecza. Według niektórych ninja, Kusanagi wcale nie zniknął wraz z Orochimaru. Lord zdołał ukryć ostrze. Niestety, nikt nie zna położenia kryjówki.
Obrażenia podstawowe: 2000 pkt (Kusanagi dodaje 50% obrażeń wyliczonych z obrażeń całkowitych -
obr. pdst. miecza + siłą = obr. całkowite + 50% obr. całkowitych = obr. całkowite miecza)
Zalety: Kusanagi nie może być zablokowany przez żadne inne ostrze. Posiadacz, jeśli podczas pojedynku zakomunikował użycie miecza, nie traci pkt chakry za jego użytkowanie.
Wady: Kusanagi może być używany przez 3 tury. Po tym czasie posiadacz miecza musi poczekać kolejne 3 tury aby ponownie użyć Kusanagi.