Bomba naszpikowana ostrzami (Bakusaidama)
[img][/img]
Bomba dymna (Kemuridama)
[img][/img][img][/img]
Bomba błyskowa (Hikaridama)
[img][/img][img][/img]
SenbonJeden z rodzajów broni dystansowej. Z wyglądu niepozorny, w rękach wprawnego ninja może być zabójczy. Nadaje się raczej do walki na krótkim dystansie, ze względu na swoją wagę. Senbonów powinni używać ninja o doskonałej celności, gdyż tylko celne trafienie może wyrządzić większe szkody oponentowi.
zadaje - (tylko dystans) szybkość + 10 = obrażeniaShurikenKolejny rodzaj broni dystansowej. Typowa rzutka używana przez niemalże wszystkich ninja. Gwieździsty, symetryczny kształt shurikena zapewnia mu stabilność lotu i niezłą celność.
zadaje - (tylko dystans) szybkość + 15 = obrażenia
Duży Shuriken Wyglądem przypomina klasyczny shuriken powiększony kilkakrotnie. Jest ciężki i dość nieporęczny, dlatego niewielu ninja ich używa. W każdym bądź razie trafienie nim przeciwnika na pewno zmusi go do zastanowienia się nad kontynuowaniem walki, jednakże sam posiadacz owego narzędzia musi popisać się nie lada siłą.
zadaje - (tylko dystans) szybkość + 30 = obrażeniaFuuma ShurikenUlepszona wersja wielkiego shurikena. Demoniczny Wiatr, dzięki swojej składanej postaci, może być transportowany o wiele łatwiej. Jest też nieco lżejszy od swojego nieskładanego brata oraz ostrzejszy, dzięki cieńszym krawędzią. Mimo wszystko trzeba mieć nieco pary w rękach aby posługiwać się nim.
zadaje - (tylko dystans) szybkość + 40 = obrażeniaKunaiKolejny, klasyczny rodzaj broni dystansowej. Kunaj, zwykły pierścieniowy sztylet, jest wykorzystywany przez niemalże wszystkich ninja. Oprócz możliwości ciskania nimi, ninja z chęcią wykorzystują te narzędzia do obrony przed innymi, ostrymi przedmiotami.
zadaje - (dystans) szybkość + 16 = obrażenia
(wręcz) siła + 16 = obrażeniaCiężki KunaiNieco zmieniona wersja zwykłego Kunai. Ciężkie kunaje,wykonane z grubszej stali, sprawiają, że obrażenia zadawane nimi są większe. Jedyną wadą tej broni jest fakt, iż posiadacz musi odznaczać się znaczną siłą, aby móc posługiwać się nimi na równi ze zwykłymi kunai.
zadaje - (dystans) szybkość + 21 = obrażenia
(wręcz) siła + 21 = obrażeniaPodwójny KunaiChyba największa hybryda wśród kunai. Dzięki zastosowaniu drugiego ostrza, podwójny kunaj zyskał sławę celnej rzutki. To dzięki obrotowemu ruchowi podczas lotu. Walka w ręcz z jego wykorzystaniem może być nieco problematyczna, ale po kilku chwilach i do tego można przywyknąć.
zadaje - (dystans) szybkość + 30 = obrażenia
(wręcz) siła + 30 = obrażenia
TantoBardzo krótki miecz stosowany w zastępstwie noża. Występuje wiele rodzajów tant, lecz wszystkie mają wspólny cel, aby zadać możliwie dużo obrażeń na krótkim dystansie.
zadaje - (tylko wręcz) siłą + 50 = obrażeniaKatanaSzczytowe osiągnięcie broni białej. Długie i sprężyste katany to doskonała broń dla każdego ninja używającego narzędzi do walki. Spora długość ostrza, lekkość całości oraz precyzja wykonania sprawiają, że walka taką bronią to sama przyjemność.
zadaje - (tylko wręcz) siłą + 100 = obrażeniaKula Typowy łamacz gnatów. Stalowa kula zawieszona na łańcuchu to potężna broń. Rozpędzona może spowodować wiele szkód.
zadaje - (tylko wręcz) siłą + 120 = obrażenia
MakibishiPrzydatne podczas ucieczki. Niewielkie ostrza ułożone w taki sposób, aby rzucone układały się tak, aby jeden ze szpikulców zawsze skierowany był ku górze. Często nawilżane trucizną, dla nieuważnych ninja mogły stać się bardzo niebezpieczne.
zadaje - (spowalniacz) "paraliżuje" przeciwnika na 1 turę. Aby użycie makibishi powiodło się, ich posiadacz musi posiadać przynajmniej 40 pkt szybkości więcej. Wybuchowa notkaZwykła notka z eksplodującą pieczęcią. Dużo obrażeń, mała waga.
zadaje - (dystans, jeśli notka umieszczona jest na jednym z narzędzi dystansowych) obr. broni + 50 pkt
(wręcz, jeśli notka została umieszczona na ciele przeciwnika) Aby wykonać tą czynność posiadacz musi posiadać przynajmniej 40 pkt szybkości więcej. Obrażenia = 40 pkt